tjugotresjutton

Nu blir det kanske lite känsligt och personligt, men jag måste få skriva av mig lite. Det är ju trots allt inte så många som läser. :) Jag är inne i en grym depp-period. Ingenting är bra, ingenting funkar just nu. Många anledningar till att det är som det är, men tyvärr inte mycket jag kan göra åt det. Det är inget allvarligt & jag vet att det kommer bli bättre, tom inom en snar framtid. Men just nu känns allt väldigt hopplöst! Det är knäet som gör förbannat ont varenda dag, varenda sekund, som gör att jag inte kan göra någonting och tvingas sitta hemma, själv, och ha tråkigt. Att knäet är som det är medför också att jag inte kan jobba. Jag vill jobba, jag vill inget hellre än att jobba. Jag har ett underbart jobb med de bästa vårdtagarna och den bästa personalen. Och för att inte tala om pengarna, vad ska jag leva på när jag inte kan jobba? Som sagt, jag vet att det kommer lösa sig. Jag har ju fått tid till operation om två veckor men just nu, vad ska jag göra just nu? Jag har gått runt såhär i 18 veckor.. Blöh!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort