BODYROCK

Jag har hittat en grym träningssida, och det bästa av allt är att hon tränar hemma och nästan alltid utan redskap. Just nu kör hon The 30 Day Challenge, visserligen började det andra januari. Men bättre sent än aldrig, ellerhur?
Eftersom att jag har problem med knäet så skippar jag övningarna där det är mycket hopp och lägger istället till egna. Och jag hoppas verkligen att jag håller kvar i motivationen till detta, för nu är det min tur att bli fit! :)
Idag körde jag;
* Squat jump x 16
* Armhävningar x 3
* Burpees x 5
* High knees x 50, 50, 54
* Switch lunges x 10
* Straigt abs x 10
* Armbåge mot knä x 50, 50, 50
* Slå marken/luften x 10
* Knäböj 90¤ x 10

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort