120122

Det är klart att jag inte skulle hålla igång med träning, vad trodde jag själv? Haha! Och så skyller jag på att jag jobbar jämt men jag är faktiskt ledig tre dagar i veckan, nästan varje vecka så det går ju inte heller. Lat? Mjo, det skulle man ju kunna säga.

På tal om någon helt annat så kommer kommande veckor att bli väldigt bra, på onsdag är det löning (!), på fredag har jag telefonmöte med ortopeden hemifrån och helgen efter det åker jag hem till Kallekrona! Det ska bli otroligt roligt att träffa alla igen. :)
Nu ska jag städa undan lite här hemma och vänta på att Danne kommer och hämtar sin sterio, sen är det jobb 12 - 22. Puss!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort