NITTONFÖRTIOTRE

Jag har varit så jäkla effektiv idag och hunnit med en massa. Satt kvar ett tag med frukosten efter tvn innan jag satte musiken på maxvolym och tog tag i mig själv. Disk, tvätt och städ, en halvtimme på crosstrainen och en omväg till gymmet, där allt gick åt helvete. Någonting, jag vet inte vad, hände med knäet och jag kunde inte göra ett skit. Vila, värme och massage rekomenderade sjukgymnasten, och så får det bli i helgen tror jag. Så ja, tog mig ett tag att gå hem med smärtan i knäet, la mig i badet en stund och nu ligger jag i soffan med lindat knä uppe i luften för att minska den hemska svullnaden. Usch och fy! Det blir tv och mys resten av kvällen & hoppas på att man får sova någonting inatt. Puss på er!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort