111113

Hajhaj! Fredagen blev som sagt väldigt lyckad. Pizza & filmmys med D i stan. Lördagen började bra men slutade mindre bra. Skulle på fest men fick vänta på mina öl i 5 timmar, och jag fick de aldrig ändå. Ut till lyckeby för fest, men nej, då ska de in till stan och bråk på bråk hela vägen. Slutar med att jag, själv, gick en sväng på stan och tog mig en öl här och var innan jag traskade hemåt. Idag har iaf bråken retts ut, tack och lov! Dagen till ära har jag också bakat lussebullar, lagat god mat och kollat på Breaking Bad. Det heter söndagsmys! Imorgon är det måndag igen och dags för sjukgymnasten, hoppas verkligen det går bättre denna gången. Smärtan i knäet har fortfarande inte släppt men jag hoppas på att det är överansträngning och ingen skada. Puss och godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort