MÅNDAG

Något plugg blev det inte idag, men jag har varit duktig ändå. Lagat mat - kyckling, matvete & cremesås, bakat rulltårta och diskat 4 gånger varav en gång i 50 minuter pga en ungsform som i princip var omöjlig att få ren. :p har kikat lite på tv och nu har jag precis lagt mig i sängen. Imorgon är det skola vid tolv men innan dess tänkte jag hinna med ett bad och måla om mina naglar eftersom att nagellacket försvann när jag diskade så länge. Och på tal om naglar så har inte jag bitit på mina på 4 dagar. Hoppas verkligen att det håller till studenten så dom är fina då. :) Nattinatt! - uppdaterat från iPhone!

Kommentarer
han som är han

Vart är bilderna på dig mera bilder baby ;)

2011-06-04 @ 00:14:20

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort