110523

Hej! Lördagen blev inte riktigt som den var planerad. Åkte till S & A och var där en stund men sen blev det ett jäkla liv så jag hoppade på bussen hemåt, men när jag var vid kungsmarken ringde M och sa att det var fest i Lyckeby så jag hoppade av och bytte håll. När vi väl kom dit var det bara massa 15åringar så det var ingen höjdare. Satt där ett tag iaf och sen skulle jag hem, men hamnade inne i stan på playbar. Träffade D och hans mamma, blev bråk och skit. När jag skulle gå hem mötte jag min granne och några kompisar till honom så vi gick hem till han och satt där & snackade skit hela natten. Igår blev en heldag på soffan med film & mys. Och idag gick jag upp tidigt för att åka in till skolan, men då var vi lediga så jag har suttit ute på gården med R i ett par timmar och bara pratat. :) Nu är jag hemma igen, ska få i mig någonting att äta & sen blir det plugg resten av dagen. På fredag sätts betygen så det är bara att kämpa på nu. PUSS!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort