TISDAG

Hallå! Då var denna dagen slut också, det går så jäkla snabbt. Blev kvar i skolan till strax innan fyra och sen hem, lagade mat och kikade på Van The Man. Fick hem den och en film till från LoveFilm som hade erbjudande om en gratismånad om man blir medlem nu, då får man ju passa på. :) Efter det blev det lite plugg och nu kom jag nyss upp ur badet. Kikar lite på något program på 2an, men ska snart krypa ner i sängen. Imorgon är det skola mellan 8 och 11, sen blir det ännu mer plugg. Får se om jag sitter kvar i skolan då eller om jag åker hem, måste vilket fall som helst bli klar med svenska-arbetet denna veckan, helst på torsdag. Hur jag nu ska hinna det.. Usch!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort