110329

Godmorgon! Jag har nyss vaknat och sitter nu och pluggar till svenskaprovet jag har idag. Går sådär!
Igårkväll, efter 17 förseningar och skit, kom jag hem från Dalarna. Och jag har haft så jäkla kul så det är inte sant. :) Kört skoter, druckit öl & pratat skit. Underbart! Jag saknar dom redan.
Menmen, nu är det dags att ta tag i skolan igen. Har som sagt svenskaprov idag, på torsdag har jag muntlig framställning i nationella och en jäkla massa mer som jag inte är helt 100 på just nu. Börjar inte försen strax efter tolv idag så jag ska plugga nån timme till innan jag åker in. Puss på er!

Kommentarer
Kristoffer

Herregud kollade på dina bilder du hade du är ju otroligt snygg. Och sexig kan du inte lägga ut lite fler bilder så man får lite ögongodis

2011-03-30 @ 21:13:15

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort