110314

Tjao! Dagens goda gärning gjordes imorse när jag skulle åka till skolan och en gammal gubbe i rullstol skulle ta sig till kiosken men tog sig inte upp för backen, så det fixade jag. Skjutsade upp honom och pratade lite. :) Efter det blev det skola ett par timmar och SEN HÄMTADE JAG MIN STUDENTMÖSSA! GALET! Nu är det mindre än 3 månader kvar..
Hann inte mycket mer än hem innan mamma ville ut och gå så det blev en långpromenad på 2 timmar med b.la. besök på kyrkogården och friskis för att prata om gymkort (som inte blir av där iaf)!
Menmen, nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova lite. Skola imorgon med. Puss!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort