110312

Hej hallå! Jag har precis kommit hem från fia efter en otroligt god middag, bus med barnen och mys framför melodifestivalen. 

Igår var jag på en föreläsning med Ung Entreprenör, och det var så otroligt bra! Helt sjukt verkligen! Talare var bl.a. blondinbella, spotyfi-grundaren, vd för entreprenörsjakten m.fl. Det var galet kul att vara där och man fick verkligen massa inspiration. Efter det åkte vi hem till Stina och hade tjejkväll, otroligt mysigt och måste göras om. :)
Nu ska jag lägga mig i sängen, läsa lite bloggar & sova. Puss!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort