110124

Heey! Då var första dagen av denna veckan slut. Jag har varit otroligt trött och helt orklös hela dagen, men det har ändå gått bra på praktiken. Efter det åkte jag hem, hämtade ut ett paket med skal & displayskydd till iPhonen, lagade mat, skypat med mamma och nu ligger jag i sängen och kollar på CSI NY. Ska snart försöka sova och hoppas på att jag lyckas somna innan Danne kommer hem, annars blir det sent ikväll igen och det tänkte jag att det inte skulle bli så att jag orkar upp och är nått sådär pigg imorgon. Puss & godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort