110116

I'm back! Trots att devote är snyggare när det gäller visning av bilder (när man inte är så kunnig) så trivs jag bättre här på blogg.se. Plus att här kan man få en snyggare gratis-design! Som nu - av sannasrum.se!
Ja, då ska jag väl uppdatera er om vad som har hänt sen sist. Vilket var ett bra tag sen, nästan exakt två månader sen!
- I slutet av november ramlade jag i en trapp & min axel hoppade ur led. NOT FUN!
- En jäkla massa plugg & prov!
- Fick en tid hos Reumatologen, som gick superbra!
- Jobbade massor!
- Fick halsfluss och låg hemma ett par dagar.
- Jag fick en iPhone! :)
- Vi hade julbandy med skolan, en jäkla massa tjaffs men det gick bra tillslut.
- Jag, mamma & fia hade julmys hos oss. Vi bakade, klädde granen och pysslade.
- Julafton & jag fick finfina julklappar! :)
- Jobbade julnatten och nyårsnatten.
- Danne, Jennie & Fredrik kom ner, dock i omgångar!
- Jag fick reda på att jag fick praktikplats i Stockholm & here I am!
Nu ska jag ner i tvättstugan, puss!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort