110228

Heej! Jag hade en supermysig dag med O i stan, vi gjorde drake, kikade i leksaksaffären & fikade. På natten däremot, när jag jobbade, så svimmade jag tre gånger. Eftersom att jag inte kunde ta mig hem på något sätt så fick jag lägga mig på soffan och sova ett par timmar. Kände mig fortfarande dålig på natten, men efter att jag hade sovit ett par timmar till och slängt i mig lite mat så mådde jag bättre. Åkte hem till Sandra där vi satt och förfestade lite innan vi gick ut. Gårdagen var väl lite sådär, men ändå inte så farligt. Skulle egentligen varit med Sandra och Lotta på Zumba, men det blev inget med det.
Idag var första skoldagen på 10 veckor. Kändes lite konstigt, men ändå rätt kul att träffa alla igen. Gick bara halv tio till kvart över tolv, en snabb runda på stan med s & s där jag mötte mamma och följde med henne till city gross för att handla. Kom hem för 10 minuter sen och ligger nu i soffan och kikar på tv. Strax blir det matlagning och sen slapp i soffan resten av kvällen. :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort