110222

Godmorgon! Jag har precis kommit hem från affären och sitter just nu och äter frukost. Yoghurt med smak av sommarbär, crunchy yoghurt & jordgubb med banan i, varma baguetter med kokt skinka, en kiwi, ett glas egenpressad apelsinjuice och ett glas multimitaminjuice. MUMMA! :)
Efter det ska jag ta och greja lite här hemma, packa upp, tvätta och fixa iordning. Solen skiner ute så en liten promenad hade inte heller suttit fel om jag hinner det. Vid fyratiden ska jag åka ut till fia på middag och äntligen träffa barnen. :)
Nu ska jag äta upp min frukost och sätta igång. Puss!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort