110407

Hejhej! Stallet igår var ingen rolig upplevelse, jag kunde inte rida och fick panik så fort jag var där inne. Menmen, så kan det vara ibland. Efter det åkte vi till skolan en sväng och lyssnade på kuratorn och sen åkte jag ut till lyckeby igen, till sjukgymnasten. Det gick rätt bra och sådär, men hon grejade väldigt mycket och jag fick så jäkla ont. Hem till fia och hämtade kryckor, åkte med dom till city gross och sen hem till oss och åt, vid sju somnade jag och sov fram till elva då mamma kom med värktabletter, sen somnade jag om igen och vaknade imorse. Prov och skit i skolan idag, gick sådär. Nu är jag hemma och lagar mat, sen blir det slapp i soffan resten av kvällen. Puss!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort