110405

Hallå! Allt bra? Jag är galet trött, men annars är det bra. Ställde klockan på halv nio imorse med snooze varannan minut och lyckades hålla på så i 2 och en halv timme innan jag kom upp och gjorde mig iordning och åkte in till skolan. Blev ingen muntlig framställning i svenskan för min del, tar det på torsdag ist. Vi satte oss i cafeterian ist och spelade kort. Kom hem strax efter fyra och lagade mat, gjorde klart instuderingsuppgifterna om buddhismen och nu ligger jag i soffan. Ska ta och läsa lite mer på dem, skriva något på nationella och sen ta ett bad innan desperate housewives börjar. Imorgon ringer klockan 7, jag ska vara i stallet klockan åtta och efter det ska jag till sjukgymnasten. Pusspuss!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort