viktproblem

Jag kollar väldigt mycket på Biggest loser och sånna program. Jag är inte stor själv, men jag vet att jag är väldigt onyttig och får inte alls i mig den näringen jag behöver. Så är nog de flesta tonåringarna, mer eller mindre, men jag har äntligen kommit till en punkt då jag förstår det och förstår att jag måste göra någonting åt det. Det är läsktig. Min största rädsla är att bli tjock! Missförstå mig inte, jag har inget problem med stora människor. Tycker inte att det är fult eller vad man ska säga, som många gör. Men det skrämmer mig. Tänk att bli så stor att man inte kan göra någonting. Inte kunna göra alla dagliga saker man gör, inte kunna träna som man vill FÖR ATT MAN ÄR FÖR STOR, tänk att inte kunna få barn eller kunna ta hand om och leka med sina barn för att man är för stor. Det skrämmer mig verkligen.
Som idag, när jag var nere på willys, så stod det en mamma framför mig i kön med hennes man och dotter. Och alla var stora, riktigt stora. Och visst, jag vet att det finns folk som inte kan hjälpa att dom är stora, som har sjukdommar och så, och det är en sak. Men hur kan man göra så mot sitt barn? Det förstår jag verkligen inte. Vill man inte ha ett friskt och hälsosamt barn? Iaf, i deras kundvagn låg det pizza, hamburgare, godis och cola. Och inte en av varje, utan 3 / 4 av vagnen var full med detta.
När jag såg detta blev jag riktigt illamående. Jag blev så arg att jag gick och skakade hela vägen hem. Det är inte mycket som andra gör som kan göra mig arg, eller ens bry mig, för det är deras barn och hur dom uppfostrar dom har inte jag med att göra, men jag kunde inte hjälpa det idag.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort