onsdag

Sådär, nu är jag hemma igen. Eller ja, har varit det ett bra tag. Dagen började med arbetsintervju klockan tio, och som det verkar gick det väldigt bra, får veta mer i början på nästa vecka. Efter det chockade jag mig själv och gick till skolan även fast jag egentligen var ledig, svenska, lunch och skapande verksamhet där vi bakade och dansade. Faktiskt riktigt kul! Efter det blev det en sväng på donken med Aleksandra och Elina + två till. Och sen åkte jag hem, gjorde jordgubbsfromage och kollade på ncis. Nu är det biggest loser som gäller i väntan på att mamma kommer hem.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort