100930

Hello. På schemat idag skulle jag gå 8.20 till 15.50, men vi har knappt haft några lektioner alls. Började med film på religionen, projektarbete där vi skrev budget och pratade, lunch och då sprang jag och sasse upp på stan, gina, banken och genom HM där det var megarea så där fatsnade vi ju självklart. Till milano och åt pizza, tillbaka till skolan, valde en bok i samhäll och sen slutade vi. Jag och elinn gick upp på stan och kikade lite. Mycket trevligt och fick med mig en hel del hem. Ska se om jag får nån bra bild på det så kommer det upp här. :) PUSS!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort