100929

Pust! Dagen idag har varit helt kaotisk. Började dagen med att jag vaknade av mig själv, inte väckarklockan, och därmed trodde jag att jag försovit mig. Slänger på mig kläderna och springer ut till bussen, när jag väl sitter på ser jag att klockan är kvart över sju. Fem i halv åtta var jag på skolan, satte mig i soffan och somnade där. Vaknade dock när allt folk kom och satte sig där med. Klockan åtta var det dags för BKF där vi planerar julbandyn, men vår lärare skulle på möte så vi skulle hålla lektionen själva. Gick bra till en början, men sen kom vi ingen vart och slutade ist. Efter det stod det svenska på schemat. När vi kommer in i klassrummet står vår lärare P, en annan lärare E & rektor H där inne med. Tydligen så har någon klagat på hur P sköter lektionerna och massa sånt, men dom har inte kunnat säga det till honom utan till E som fick ta upp det med H. Och inte nog med det, utan E & H står och skäller på P inför hela klassen. Och det blir kaos! Alla var skitsura och allt bara blä. Vi kunde iaf inte fortsätta med lektionen utan fick sluta. Så vi bestämde oss för att om andra kan klaga så ska jävlar vi med göra det, så vi gick till H och klagade om S. Efter mycket om och men så kom vi fram till att vi skulle skriva en lista på vad det gällde. När vi börjar skriva så upptäcker vi att det var en hel del mer än vad vi trodde. När vi var färdiga hade vi 4 fulla A4 med klagomål i punkter och nästan alla underskrifter. Helt sjukt att det var så många som tyckte samma sak utan att ens säga någonting. Visst, alla är olika och det respekterar jag, men jag skulle aldrig kunna hålla tyst om det jag tycker och tänker. Iaf inte om sånt här. Efter allt det här skulle vi ha lektion med S och samma jäkla sak händer igen. Hon skäller, skriker, svär och håller på åt en elev och när jag säger till S att hon åtminstonde kan lyssna på henne så totalignorerar hon mig och gör massa miner. Jävla shalabalala på henne!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort