100922

HAHA, vaddå uppesittarkväll igår? Jag hann inte ens kolla klart på cougar town innan jag hamnade i sängen & somnade direkt. Och uppe i morse, fem över sju, var jag UTAN väckarklocka. Det har nog aldrig hänt förut. Fast sen att jag trodde att jag hade försovit mig, slängde på mig kläderna och sprang ut till bussen som precis kom, hoppade på & av, gick till skolan och när jag kommer dit kollar jag på klockan och ser att den inte ens är halv åtta. Hallåja, här var jag ju en halvtimme för tidig. HAHA! Dagen gick iallafall bra och jag var hemma strax efter fyra. Tog fram chipsen och satte mig framför tvn, och vet ni något ovanligt? Här sitter jag ännu. Konstigt.. Kollar just nu på halv åtta hos mig, men ska ta fram samhällsboken och plugga till provet på måndag istället. Om jag orkar ta mig upp ut fotöljen.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort