100918

Hallå. Jag ligger hemma på soffan och kollar på film. Det är storm ute så det finns inte så mycket att göra.
Igår var jag hos sandra och andreas och drack lite och snackade skit, sen åkte jag ut till pontus och sov där. Imorse när jag skulle ta bussen hem gjorde jag bort mig nått så fruktansvärt. Efter ha suttit ute och väntat på bussen i en timme så kom den. När vi är vid kronotorp så plingar jag och hoppar av men kommer samtidigt på att det var fel så jag hoppar på igen. Busschaffören: "ångrade du dig?" Jag: "mja, jag glömde vart jag bor." Hela bussen skrattar åt mig. När vi är framme vid kvarngatan så plingar jag igen och går ner till dörren för att hoppa av så ropar chaffören högt och tydligt så alla hör: "är du säker att du bor här? jag kan vänta en stund om du vill det." så jäkla pinsamt!
Iaf så hade jag en mycket trevlig kväll igår. Lite småjobbigt bara det här att jag ska gå på samma visa om och om igen när det gäller killar. Grät mig till sömns igår och vaknade med världens ångest imorse. Menmen, gjort är gjort. Och dum som jag är lär det väl hända fler gånger..
Nu ska jag iaf lägga mig i badet och piggna till lite och sen blir det jobb ikväll. Puss!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort