100910

Hejhej. Det har varit en riktigt lång dag i skolan. Eller ja, egentligen inte i skolan eftersom jag bara har haft en lektion på en timme idag. Men efter det satt vi i kafeterian och spelade kort tills matsalen öppnade, åt, spelade lite mer kort och sen gick vi upp på stan och till valstugorna på torget där vi var resten av dagen och ställde massa frågor och plockade på oss massa grejer. HAHA! Efter skolan följde mattias med mig hem, bänkade oss i soffan och kikade på film. Efter en pizza till middag sitter jag nu i soffan igen och kollar på Offside.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort