100909

Hej. Jag sitter för ovanlighetensskull hemma i soffan och kollar på 2 ½ men. Dagen började med tandläkarbesök kvart i åtta och sen passade jag på att ta blodproven samtidigt, som jag egentligen skulle tagit innan sommaren. Efter det åkte jag till skolan och var där hela dagen. Var hemma runt fyra, fick i mig lite mat och kikade på tv. Jag har haft sån jäkla huvudvärk hela dagen men nu precis fick jag ett ryck och tränade så jag slängde i mig ett par tabletter och satte igång. Superskönt!

Komma skriva lite om det här, inte mycket egentligen, bara för min egen skull. :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort