100904

Torsdagen blev inte alls så lugn som det var tänkt. Efter jag hade skickat paket och grejat ringde martin och frågade om jag var sugen på öl, efter mycket om och men kom jag fram till att jag var sjukt sugen på cider. Efter amiralen och ett besök hos krister så åkte vi till chrille och öppnade flaskorna. Musik och skitsnack, sen började folk ramla in. Innan jag somnade var klockan halv sex, och sju ringde alarmet. Hoppade ur soffan och på bussen, men när jag väl kom in till stan mådde jag sämre än jag någonsin gjort förut så jag åkte hem till sängen ist och sov till tre, efter ett bad åkte jag till fia och lekte med barnen. Sen hem, kollade på criminal minds och sov.

Idag har jag bara varit hemma. Badat, läst bloggar och dunkat musik. Ska strax ta tag i disken och sen åka och säga hej till mamma innan jag börjar jobba.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort