100902

Vi har haft dom olika partierna på skolan idag, började med debatt mellan miljöpartiet och folkpartiet, tipspromenad, gick runt och kikade lite och plockade på oss massa saker. En snabbis på banken och donken med sasse och sen hem.

Igår när jag kollade på biggest loser och hävde i mig en jäkla massa jordgubbsfromage så började jag omedvetet tänka på om jag skulle bli sån som dom. Så jag tog fram hjulet och började träna, körde massa annat också och så otränad som jag är så trodde jag att jag skulle ha världens träningsvärk idag, men jag känner ingenting. Så vi kör på idag med, får se hur mycket jag orkar. Efter det blir det ett bad och sen bort till posten och skicka lite paket från Tradera. Sen får det bli en lugn kväll framför tvn, skola imorgon ju. Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort