MÅNDAG

Hellu! Nu är jag hemma igen. Lektionen gick snabbt och bra, vi pratar fortfarande bara om julbandyn men det börjar hända lite nu iaf. Det mesta grovplanerade är klart så nu är det detaljer och allt som ska fixas inför med. Det är mycket att göra, men det blir nog bra tillslut.
Dagen idag kommer bestå av plugg och städ. Ser ut som fan här hemma och mamma kommer hem ikväll så det får bli ändring på det. Och trots att jag konstaterade igår att jag hade ätit pizza i 7 dagar i rad och skulle ändra på det så blir det nog pizza idag med, lätt & gott!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort