101025

Hallå. Jag har haft en superbra dag. Åkte med mamma in till stan vid halv elva, var uppe på banken och beställde ett nytt kort, IGEN! Jag blir galen, varför måste dom skicka fel hela tiden. Ååh! Svängde in på cubus och hittade en tröja och sen gick jag till skolan, 12.00 - 13.45. Efter det åkte jag ut till amiralen och mötte mamma igen, köpte nya skor och sen gick vi bort till elgiganten och köpte ett Wii. Jag är så otroligt lycklig, har velat ha det jätte länge, men inte känt att jag haft råd, men nu så, nu är det mitt. Och ett stort + till att jag fick tag på det svarta, så mycket snyggare. : ) Har spelat sen jag kom hem & ska fortsätta spela lite till nu innan csi och sängen.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort