101019

Hejhej. Kort skoldag idag, åkte in vid halv elva och tittade när linnea tatuerade sig, en lektion och sen hem. Hade ont i halsen så jag satte igång en film och la mig på soffan, efter två timmar mådde jag ännu sämre. Feber, river i halsen & ont i hela kroppen. Knaprade i mig alvedon och gick ner till affären, fick med min chips, godis och päroncider hem. La mig på soffan och har legat här sen dess. Just nu är det bigest looser på tv, väntar på att klockan ska bli nio på DH börjar. Mamma är på jobbet och skulle vara där tills efter nio nån gång. Det är så förbannat tråkigt att vara ensam hemma nu, speciellt när jag inte mår bra.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort