101003

Hallå. Har varit vaken ett par timmar och vinkat av pappa och så.
Jag har haft en underbar helg! När jag kom hem från skolan i fredags åkte mamma och sg till norge och tre timmar senare kom pappa. Vi satt hemma en stund och pratade innan vi åkte ut till färjan. Även fast det blev lite för mycket dricka på kvällen så har det varit jättetrevligt. Det var nästan vara polacker, men vi träffade två som var härifrån. HAHA, goingar! :) Sen igårkväll när vi kom iland åkte vi och handlade och sen hem, åt pizza, drack lite och pratade.
Idag kommer hela dagen att spenderas med skolböcker. Ska ha en hemtenta klar till på tisdag som jag inte ens har börjat med och sen var det nått mer också tror jag, ska ringa runt och kolla upp det. Som tur är så har jag en jäkla massa chips, så det kanske blir lite roligare. Ska ner på willys först och köpa päroncider med, söndagen får bli alkoholfri, det är nog bäst så.
Puss på er!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort