TISDAG

Hejhej. Jag är precis hemkommen från stan med malin. Vi har kikat och kikat, ätit lunch och gjort dagens goda gärning = när vi var på väg hem hittade vi en kattmamma och hennes bebis så vi gick till lidl och köpte kattmat & lämnade oss dom, så att mamman får mat och ska kunna mata bebisen. :) När jag kom hem kom mattias och linnea förbi, linnea gick hem och mattias stannade till nyss. MYS! Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova, fast jag tror inte att det blir något problem, ögonen har svårt för att hålla sig uppe nu.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort