TISDAG

Åh, jag blir galen. Jag är så fruktansvärt trött på mina leder och all skit nu. Jag har varit hos läkare på olika avdelningar minst 7 gånger om året i 6 år nu, kan dom inte ta reda på vad som är fel och ge mig någonting för det bara!? Att det ska vara så svårt.. Jag vill börja träna. Har suttit och läst Nathanelle's blogg nu i evigheter och jag vill med. Jag är så trött på att bara gå hemma och göra ingenting. Visst, jag går fortfarande i skolan och det skulle jag inte ha gjort egentligen. Men när jag tittar på hur andra i min ålder lever? Det är helt sjukt. Det känns som att de är minst 3 år äldre än mig.
Det ska bli så otroligt skönt när jag tar studenten och flyttar härifrån, underbart! Tills dess får jag väl bara drömma mig bort, antar jag.
Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp i vettig tid imorgon. Sov gott!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort