101105

Godmorgon! Somnade på soffan igår och vaknade nyss. I onsdagskväll, precis när jag skulle gå och lägga mig, ringde sandra och frågade om jag skulle följa med ut och så blev det, jag slängde på mig kläder och hoppade på bussen. Satt på pm ett tag, vidare till stars and stripes och drack snickersdrinkar och sen till playbar, sandra började må dåligt och åkte hem. Jag hängde med elina och hennes kompisar till nivå och efter ett tag där träffade jag anna och vi gick upp och satte oss med johanna, fredde och hans kompis. Sen blev klockan tre och det var dags att gå hem. Åkte med annas mamma till viktor på bergåsa i hopp om att det skulle bli efterfest, men så var inte fallet och jag åkte ut till f. Mys på hög nivå! Men schych om det! HAHA! Kom hem vid elva på morgonen igår och mådde inte speciellt bra, åt pizza och la mig i badet och somnade, gick upp och klädde på mig, la mig i soffan och somnade. Vaknade lagom till criminal minds klockan nio och sen hann jag med några till serier innan jag somnade igen.
Idag ska jag plugga, plugga, plugga & städa. Kul dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort