torsdag

Hallå! Nu är jag hemma igen. Vi samlades i aulan för lite prat vid tio sen vidare till vårat "hemklassrum" för att få schema och ännu mera prat. Lunch, en sväng på stan med sasse, hennes mamma, mormor och lillebror. Efter det tillbaka till skolan igen och pratade om projektarbeterna. Och sen slutade vi så sasse körde hem mig. Har precis hällt upp ett glas cola och tänker sitta här en liten stund, innan jag börjar plocka och greja här hemma igen. Det är så drygt att man aldrig kan komma hem och bara vara, utan man måste alltid göra någonting. BLÄ! Ska bli jäkligt skönt när alla kartongerna är borta så man slipper det dag in och dag ut. Vad ska ni hitta på idag? :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort