rubrik

Jag gick in till stan, solade en stund och kikade lite i affärer. Hittade lite grann, men det får vänta tills lönen kommer. För nu blir det att snåla. Hur tråkigt det än är. Men mitt busskort gick ut igår så jag måste ha busspengar tills den 19e då skolan börjar och sen antagligen köpa ett fritidskort som gäller från 17 på vardagar och hela helgerna. Annars blir det inget jobb - och inga pengar. Buhu! När jag var på väg hem från stan mötte jag disa och sara, vi stod och pratade om allt och ingenting en lång stund innan jag och disa bestämde oss för att träffas inne på sailet ikväll. När jag kom hem träffade jag malin också och planerade att vi antagligen ska in imorgonkväll och kolla på bla. Royal Republic som spelar då. Nu har jag placerat rumpan i fotöljen och satt på tvn, här tänker jag sitta ett bra tag. Är helt slut i benen och har fruktansvärt ont i knäna.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort