100830

Hallå. En hel vecka sen jag skrev sist. Har haft fullt upp med skola, jobb och att plocka här hemma. I fredags kom lönen och det firades med en jäkla massa shopping och utgång. :) Var hemma hos Andreas med honom och Martin. Ett par öl och lite skitsnack senare gick vi upp på stan och träffade massa trevligt folk. Och jag en pojk. Hihi. Han bor dock i stockholm, men vi pratar lite iaf och ska antagligen ses när jag kommer upp dit nästa gång. :)

Ikväll är det mys hemma, har nyss ätit en jättegod pastasallad och ska snart värma baguetter med vitlöksost, brieost och kolla på room service.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort