100820

Hejhej. Det är fredag igen, helt sjukt vad tiden går snabbt. Två skoladagar avklarade och kvar denna veckan är två arbetsdagar. Jobbar hela lördagen 11.15 - 21.15 och på söndag 7.00 - 10.00 & 18.00 - 21.00. Jag längtar så otroligt mycket till på fredag när lönen kommer.

Det blev en kort skoldag idag, hade en lektion mellan kvart i elva till kvart över tolv. Fick gå en halvtimme tidigare, åt lunch och sen kom sandra. Följde med henne på möte och satt med på hennes lektion. Hade själv möte med min mentor och sen kom andreas och hämtade oss. Handlade och sen hem till sandra, gick över till fia och sa hej en stund och sen tillbaka. Ut och körde med sandra, vilket gick sådär. Haha! Sen tillbaka, åt godis och snackade skit. Handlade och gick hem. Har nästan precis kommit innanför dörren nu och satt mig i soffan.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort