100816

Hejhej. Jag har haft fullt upp och inte haft tid att blogga någonting. Jobbade lördagskvällen och efter det åkte jag in på sailet med lollo och hennes kille. Blev dock krogen rätt snabbt då det var sjukt tråkigt nere i hamnen. Jobbade nästan hela söndagen och idag har vi plockat lite här hemma. Har fått vardagsrummet omtapetserat också, jättefint. Sen åkte mamma och jag ut till lyckeby. Mamma följde med fia in till akuten för att kolla upp hennes fot och jag gick till sandra och städade lite i hennes lägenhet. Efter det blev det middag hos fia och sen hem, ställde iordning i vardagsrummet och så. Nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova. Imorgon blir en hemma dag och jag ska plocka lite och så tänkte jag. :) PUSS!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort