100813

Fredag den 13e. Mitt horoskåp lyder: Någon överraskar dig nu. Eller så kanske du gör en ny och spännande bekantskap. Ingen tråkig dag!

Jag både tror och hoppas att det stämmer. Imorse på bussen till jobbet fick jag reda på att jag fick mer jobb och mitt jobb - ingen tråkig dag! :)

Och sen är det så att jag träffade någon igårkväll på sailet. En kille som jag tidigare har träffat ett par gånger. Vi satt och pratade länge och väl och jag tror och hoppas att vi kommer ses fler gånger. :) Skulle antagligen träffats ikväll, men nu ska jag jobba så så blir det inte. Men nångång så.

Det känns nästan löjligt. Nadia berättade när vi gick till bussen att varje gång jag sa någonting till honom så log jag och skrattade hela tiden. Och när hon säger detta till mig blir jag helt generad och börjar fnissa. Det kändes verkligen som att jag var 13 år och superkär. Och sen hela kvällen hemma låg jag och tänkte och kunde inte sova för det. Haha helt sjukt.

Menmen, vi får se vad som händer. :) Nu ska jag iallafall ta och lägga mig i badet en stund och sen plocka lite här hemma innan jag börjar jobba klockan sex igen. Och då blir det tårta! :)

PUSS!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort