100812

Godmorgon! Ja, faktiskt så har jag inte gjort mycket mer än att sovit idag.

Igår åkte jag och disa in till sailet och gick runt lite, vid åttatiden mötte vi stina, amanda och emma. Dom sistnämda åkte karuseller och sånt medan jag och disa kollade på. Efter mycket om och men skulle amanda gå hem och vi satte oss i öltältet. Drack ett par öl, snackade skit och dansade lite. Vid tolv åkte disa hem och lite senare gick vi andra upp på stan. Efter lite spring fram och tillbaka hamnade vi på piraten där vi mötte massa kuliga människor, bla nille som jag inte träffat på evigheter. Strax innan tre gick vi hemåt och vid fyra deckade jag i sängen.

Har vaknat ett antal gånger idag, men haft sån jäkla huvudvärk så jag tyckte att det var lika bra att ligga kvar. Men nu är jag uppe, har ätit frukost, tagit ett bad och gjort mig iordning. Jag ska in till sailet en sväng ikväll med då det är massa liveband som spelar, bla royal republic. Stina och Linnea skulle in och antagligen ska jag möta nadia från jobbet med. :) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

emma

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort